入秋了

入秋了

2017年2月6日 星期一

唔。識做

話說尋日俾呀哥話,話新年冇送禮俾佢地。
查實我有諗過送唔送,但係最後都冇送到,
俾人話既感覺係...早知照送...原來佢係咁要面...嗯,好啦,知佢係一個要面既人就之後識做。

對佢黎講,送禮係一種尊重,
咁的而且確,我對佢又唔係好尊敬既,
甚至我曾經心入面諗過,你要人尊敬你,首先你要值得人尊敬。

而事實上?其實都冇乜事實上。
係人與人既關係入面,從來唔係邊個先,邊個後,而係一種互動。
你愈係度計較佢點對我,我應該點對佢,你地既關係就只會愈差,
你愈願意真心對待一個人,關係先至能夠建立。


記得Five Language of Love當中有講過,每個人表達愛意既方式有唔同,
Gift giving係其中一種,而當知道佢係一個鍾意咁樣表達同咁接受既時候,
其實佢又未必係要面既,只係你俾面佢,佢會FEEL到你既愛囉LOL...

唔....識做啦

沒有留言:

張貼留言