入秋了

入秋了

2023年1月6日 星期五

17.3 about a sex

如果你的小孩是男生,你會什麼時候跟他談性?
如果你的小孩是女生,你會什麼時候跟她談性?

每個人心中都應該會有一把尺,或者,兩者尺?一把用來給男生,一把用來給女生。

17.3 About a sex【ドラマ173】是日本的一套電視劇,共9集,當中討論了第一次性行為的歲數、女生自慰、無性戀、雙/泛性戀、性病、性騷擾、懷孕引致的退學等等題目。編劇是山田由梨,明顯富女性主義的一個作品。

輕輕介紹一下,女性主義雖然有「女性」兩個字,但廣義黎講女性主義其實係講緊消除性別定型,爭取性別平權,由個體經驗為來由同動機既一個社會理論。

Umm....甚至再簡單啲,「消除定型,爭取平權,理解個體經驗」,因為以上既追求,其實可以不限於性別。

就好似每個人都會有第一次,而你既第一次係咪係足夠認知之下發生既呢?點樣你先覺得係足夠呢?又返返去最初既提問:「如果你有小朋友,你會幾時開始同佢(仔/女)講性呢?」

你會同仔早啲講?你會同女早啲講?16歲?18歲?21歲?點解既?

有時會好好奇大家既回應:)


沒有留言:

張貼留言