入秋了

入秋了

2018年6月28日 星期四

心理。治療

今日見左一位輔導員,某個課程既同學,只係吃一餐飯。完左之後佢話留意到我、我上輩、我上上輩都經歷左親密關係既分離,話唔知對我既親密感有咩影響。嬲左!

如果你係治療師,係社工或者係做對人工作既人,麻煩你係運用你既知識既同時,留意一下人地係咪需要你運用你既知識。
第二,麻煩你係運用你既知識既時候,做足少少功課,做多少少評估,然後先去運用,如果唔係就會用到好似D學藝未精既醫生/相士/神婆咁,見到少少線索就衝出黎解讀,好既就推動,唔好既可以禍害好大。

第一,我既親密感同親密關係最直接都係我同父母之間既關聯,至於佢地由上一輩傳承落黎既,你可以用BOWEN既THEORY去推敲有冇關聯,但係唔係必然,而且呢一點對於推動人既改變黎講有幾大幫助,麻煩你係講說話之前好好諗諗,輔導人員唔代表要將你所有識既野講哂出黎。

第二,你識左我幾耐,你知道我既野有幾多,咁樣踩入黎,我真係要用踩入黎,係咪有D過火。

第三,你點知我究竟有幾大既承受能力,就算我有呢個承受能力,你點知我想唔想去接觸,就算你話接觸係一件好事,點樣接觸,幾時接觸絕對都係當事人自己既決定。

第四,亦都係最後一點,我好肯定,你踩入黎呢點有點離天萬丈。


You treat a disease, you win, you lose. You treat a person, I guarantee you, you'll win, no matter what the outcome.

沒有留言:

張貼留言